Модератори: Satine.

Сторінки: (45)  [%] 1 2 3 ... Остання ».
Сторінки: (3)  [1] 2 3 
 ( Перейти до першого непрочитаного повідомлення )
Нова тема

 

Здоровый образ жизни

, угу, угу
Відправлено: Apr 9 2007, 12:29
Ведете ли вы здоровый образ жизни? Если нет, то почему?
Как вы к нему относитесь? итдтитп
Відправлено: Apr 9 2007, 12:55
Що Ви розумієте під здоровим способом життя?
Я студент і у мене нажаль в більшості своїй сидяча робота, враховуючи також спеціальність - інформатика. ;(
Я ходжу 4-5 разів на тиждень до спортивного залу, займаюся по 1,5-2 години. B)
Я вживаю багато "корисних" продуктів - овочів, фруктів, рибу, м'ясо, практично не вживаючи швидких продуктів, а також чіпсів, попкорну, та усілякої іншої гидоти. Хоча часто їм шоколад(це, щоправда, не є негативним). :P
Моя робота більш рухлива аніж навчання, тому засиджуватися не доводиться. %)
Я намагаюся спати по 7-8 годин щодня. O:-)

Чи можна це назвати здоровим способом життя?
Відправлено: Apr 9 2007, 13:42
н-да... хорошая темка, здоровый образ жизни это:
1. вести активный образ жизни в первую очередь: делать зарядку, как минимум (чего я не делаю),
2. соблюдать правильный режим питания: есть минимум 3 раза в день, желательно в одно и тоже время нормальную еду, а не бутерброды (чего я тоже не делаю, не получается),
3. спать минимум 8 часов (это я делаю),
4. не пить, не курить и т.д.
Відправлено: Apr 9 2007, 14:04
нет, не веду - не получается.
Відправлено: Apr 9 2007, 14:20
Про горілки і цигарки я забув. Очевидно тому, що я їх не вживаю.
Відправлено: Apr 9 2007, 14:29
хотя, не доказано, что здоровый образ жизни приведет к долголетию, главное, нервы не тратить, а остальное все фигня...
Відправлено: Apr 9 2007, 17:34
Не веду)) Это скушно =crazy1=
Відправлено: Apr 9 2007, 18:29
Цитата (Avengers @ Apr 9 2007, 14:29)
хотя, не доказано, что здоровый образ жизни приведет к долголетию, главное, нервы не тратить, а остальное все фигня...